Radio 24 - Weblogina show

Radio 24 - Weblogina

Summary: خبرهای مهم فناوری در 24 ساعت گذشته

Join Now to Subscribe to this Podcast
  • Visit Website
  • RSS
  • Artist: Weblogina
  • Copyright: کلیه حقوق متعلق به وبلاگینا می‌باشد

Podcasts:

 رادیو وبلاگینا: توضیحاتی درباره سرویس تازه تاسیس باایمیل | File Type: audio/mpeg | Duration: Unknown

این روزها اگر بخواهید به دنبال همه مطالبی که به آن‌ها علاقه دارید بروید و هدف‌تان پیدا کردن منابع مناسب و با کیفیت باشد، ممکن است در میانه راه به این نتیجه برسید که کاری بس دشوار را در پیش رو دارید. بررسی همه سایت‌ها و وبلاگ‌های چندین حوزه و پیدا کردن مداوم منابع جدید، کاری نیست که هر کسی از عهده آن بر بیاید. در پانزدهمین برنامه از رادیو وبلاگینا آرش زاد به عنوان مدیر سرویس با ایمیل در رابطه با اهداف این سرویس و خدماتی که در آینده‌ی نزدیک از این مجموعه عرضه خواهد گردید صحبت می‌کند. دریافت برنامه این هفته: کیفیت معمولی، کیفیت خوب صلح پتنت ها: اپل و اچ تی سی بر سر حق اختراعات به توافق رسیدند نسخه پیش نمایش اسکایپ برای ویندوز فون ۸ عرضه شد میانگین سرعت دسترسی به اینترنت در ایران چقدر است؟ Acer Chromebook گوگل معرفی شد خروج استیون سینوفسکی از مایکروسافت Dropbox مرز ۱۰۰ میلیون کاربر را شکست نوکیا با «Here» برای اندروید و «iOS» نقشه می کشد! گوگل دومین شرکت برتر دنیا از نظر محیط و شرایط کار سامسونگ تولید مموری چیپ های جدید را آغاز کرد سرویس Google Now به عنوان «نوآوری سال» شناخته شد رادیو وبلاگینا: توضیحاتی درباره سرویس تازه تاسیس باایمیل یکی از مطالب منتشر شده در وبلاگینا است که در تاریخ 27 آبان 1391 نگارش شده است. می‌توانید عضو فید ما شوید .

 رادیو وبلاگینا: آن‌چه در سومین هفته‌ی آبان ۱۳۹۱ در دنیای تکنولوژی روی داد | File Type: audio/mpeg | Duration: Unknown

در چهاردهمین برنامه از رادیو وبلاگینا، به آخرین اخبار دنیای تکنولوژی می‌پردازیم. در این برنامه پرونده‌ی هفته نداریم! دریافت برنامه این هفته: کیفیت خوب فروش ۳ میلیون ایپد در فروش آخر هفته اپل اسکایپ جانشین Windows Live Messenger خواهد شد اپل ممکن است بجای اینتل سراغ پردازنده های ARM برود توییت پیروزی باراک اوباما، رکوردشکن شد ۱.۲ میلیارد تبلت و تلفن هوشمند در سال ۲۰۱۳ به فروش خواهد رسید باایمیل: اولین سرویس اطلاع رسانی ایمیلی به زبان فارسی انتشار پیج رنک جدید گوگل در 18 آبان منتظر آفیس مایکروسافت برای اندروید و iOS باشید تبلت مخصوص بازي مايکروسافت با نام Xbox Surface در راه است درآمد انویدیا در سه ماهه سوم به ۱.۲۰ میلیارد دلار رسید: رشد بی سابقه به دلیل فروش بالای Tegra 3 اپل محکوم به پرداخت 368 میلیون دلار شد رادیو وبلاگینا: آن‌چه در سومین هفته‌ی آبان ۱۳۹۱ در دنیای تکنولوژی روی داد یکی از مطالب منتشر شده در وبلاگینا است که در تاریخ 20 آبان 1391 نگارش شده است. می‌توانید عضو فید ما شوید .

 رادیو وبلاگینا: گوگل و حضور در دنیای تبلت‌های ۱۰ اینچی | File Type: audio/mpeg | Duration: Unknown

در حالی که خطر وقوع طوفان در آمریکا باعث لغو کنفرانس گوگل شده بود، این شرکت تصمیم گرفت به جای به تعویق انداختن مراسم خود، آن‌را به شیوه دیگری اجرا نماید. اندی روبین در وبلاگ رسمی اندروید از محصولات و گجت‌های جدید این شرکت پرده‌برداری کرد. سیزدهمین برنامه از رادیو وبلاگینا را بشنوید. دریافت برنامه این هفته: کیفیت کم‌حجم، کیفیت خوب تبلت نکسوس ۱۰ گوگل به طور رسمی معرفی شد گوگل و ال جی از نکسوس ۴ پرده برداری کردند ویندوز فون ۸ به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می کند گوگل در تعداد با اپل برابری کرد: 700 هزار برنامه کاربردی در فروشگاه اندروید فروش ۴ میلیونی ویندوز ۸ تنها در عرض ۳ روز اپل لامپ های LED وایرلس فیلیپس را می فروشد! اینتل در حال کار بر روی پردازنده 48 هسته ای برای تبلت و تلفن هوشمند مدیرعامل مایکروسافت: اپل به جز تبلت در بقیه زمینه ها حریف کوچکی است توییتر با اضافه کردن فیلتر عکس ها به نبرد اینستاگرام می رود سامسونگ ۳۰ میلیون دستگاه Galaxy S III فروخته است بازگشت کیم دات کام رادیو وبلاگینا: گوگل و حضور در دنیای تبلت‌های ۱۰ اینچی یکی از مطالب منتشر شده در وبلاگینا است که در تاریخ 14 آبان 1391 نگارش شده است. می‌توانید عضو فید ما شوید .

 رادیو وبلاگینا: درباره‌ی عرضه‌ی ویندوز 8 | File Type: audio/mpeg | Duration: Unknown

مایکروسافت یک روز قبل از عرضه عمومی ویندوز ۸، با برگزاری مراسمی در نیویورک توجه همه رسانه‌های فناوری دنیا را به خود جلب کرد. این شرکت روز گذشته علاوه بر اعلام اطلاعاتی مختلف درباره نسخه بعدی سیستم‌عامل خود، به بیان برنامه خود برای عرضه محصولات سخت‌افزاری بیشتری بر پایه این پلتفرم خبر داد. در دوازدهمین برنامه از رادیو وبلاگینا پس از شنیدن اخبار مربوط به هفته‌ی گذشته، در بخش پرونده‌ی هفته در مورد عرضه‌ی نسخه‌ی جدید ویندوز صحبت می‌کنیم. دریافت برنامه این هفته: کیفیت کم‌حجم، کیفیت خوب سونی کارخانه ساخت لنز خود را تعطیل و ۲۰۰۰ کارمند را اخراج می کند گوگل ۱ میلیون دستگاه نکسوس ۷ فروخته است کسپرسکی سیستم عامل اختصاصی خود را می سازد ال جی عرضه نکسوس بعدی توسط این شرکت را به طور رسمی تایید کرد اندروید ۴.۲ ممکن است از حساب های چندگانه پشتیبانی کند نسخه نهایی وب اپس آفیس، حالا روی اسکای درایو مایکروسافت اعضای جدید خانواده Mac در کنفرانس اپل معرفی شدند اپل به طور رسمی آیپد مینی را معرفی کرد گزارش مالی فصل سوم ۲۰۱۲ فیسبوک و درآمدی بیش از پیش بینی ها گزارش LG از گردش مالی سه ماهه سوم سال منتشر شد همه خبرها درباره عرضه و بروز رسانی ویندوز ۸ رادیو وبلاگینا: درباره‌ی عرضه‌ی ویندوز 8 یکی از مطالب منتشر شده در وبلاگینا است که در تاریخ 5 آبان 1391 نگارش شده است. می‌توانید عضو فید ما شوید .

 رادیو وبلاگینا: آن‌چه در سومین هفته مهر ۱۳۹۱ در دنیای فناوری رخ داد | File Type: audio/mpeg | Duration: Unknown

در برنامه این هفته پرونده‌ی هفته نداریم و اخبار سومین هفته‌ی مهر ماه را مرور کرده و نگاه کوتاهی به آن‌ها خواهیم داشت. این برنامه را بشنوید. اصلاحیه: خبر یازدهم مربوط به معرفی گلکسی‌اس 3 مینی است که اشتباها گلکسی‌اس 3 گفته می‌شود. دریافت برنامه این هفته: کیفیت خوب ایسوس پدفون ۲ را معرفی می کند برنامه های ویندوز ۸ قبل از انتشار سیستم عامل، بروز رسانی می شوند گزارش مالی سه ماهه سوم ۲۰۱۲، زیان دوباره HTC را نشان می دهد اینستاگرام دومین سال فعالیتش را با ۱۰۰ میلیون کاربر جشن گرفت سفارش تولید ۱۰ میلیون آی پد مینی به کارخانه های چینی از سوی اپل! گوگل شرایط توسعه اپلیکیشن های تبلت اندروید را بهبود می بخشد همکاری شرکت های بزرگ در راه اندازی یک سایت برای استانداردهای وب خبرهایی جدید از مشخصات تلفن نکسوسی ال جی سیر نزولی فروش پی سی در سال ۲۰۱۲ - اولین بار پس از یک دهه رونمایی از «گلکسی اس ۳ مینی»؛ تلفن همراهی که شایسته نامش نیست! مایکروسافت با TypeScript آمد فایرفاکس ۱۶ با ابزارهای قوی توسعه وب منتشر شد رادیو وبلاگینا: آن‌چه در سومین هفته مهر ۱۳۹۱ در دنیای فناوری رخ داد یکی از مطالب منتشر شده در وبلاگینا است که در تاریخ 21 مهر 1391 نگارش شده است. می‌توانید عضو فید ما شوید .

 رادیو وبلاگینا: نوکیا و آینده پیش روی آن | File Type: audio/mpeg | Duration: Unknown

هنگامی که اوضاع برای یک مجموعه روز به روز سخت تر می شود، تصمیمات کلی برای بازگرداندن پول از دست رفته برای جبران ضررهای گذشته، یکی از راه حل هایی است که می توان سراغ آن رفت. اما اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید که وضعیت این روزهای نوکیا تا چه حد خراب است، باید به شما بگوییم که اوضاع به حدی پیچیده است که این شرکت را مجبور به فروش ساختمان دفتر مرکزی خود در فنلاند کرده است. دریافت برنامه این هفته: کیفیت کم‌حجم، کیفیت خوب احتمال جریمه 7.4 میلیارد دلاری مایکروسافت به خاطر نقض قوانین اتحادیه اروپا گوگل برخی دیگر از سرویس‌هایش را تعطیل می‌کند خالقان Bootstrap توییتر را ترک می‌کنند گوگل حالا بیش از مایکروسافت ارزش دارد گوگل شکایت‌اش از اپل را پس گرفت سامسونگ اپل را به پای میز محاکمه کشید HTC One X+: ورود غول بعدی HTC با پردازنده چهارهسته‌ای و باتری قدرتمند نسخه شیرینی زنجفیلی، همچنان صدر نشین جدول استفاده از اندروید وال استریت ژورنال: آغاز تولید انبوه آیپد مینی در آسیا بیست و دو درصد افراد بالغ آمریکایی صاحب تبلت هستند نوکیا دفتر مرکزی فنلاند خود را به‌فروش می‌رساند رادیو وبلاگینا: نوکیا و آینده پیش روی آن یکی از مطالب منتشر شده در وبلاگینا است که در تاریخ 15 مهر 1391 نگارش شده است. می‌توانید عضو فید ما شوید .

 رادیو وبلاگینا: آن‌چه در هفته اول مهر ۱۳۹۱ در دنیای فناوری رخ داد | File Type: audio/mpeg | Duration: Unknown

در برنامه این هفته به مرور اخبار اولین هفته مهر ماه می‌پردازیم و نگاه کوتاهی به آن‌ها می‌کنیم. این برنامه را بشنوید. دریافت برنامه این هفته: کیفیت خوب چه کسی از فیلتر شدن گوگل ضرر می‌کند؟ برنامه ریزی سامسونگ برای ارائه جیلی بیلی بر روی 15 ابزار اندرویدی خود مدیرعامل اینتل: ویندوز ۸ با اشکالات مختلف عرضه می‌شود آشا 308 و آشا 309: تلفن های هوشمند خوش قیمت نوکیا ویژگی Street View نقشه گوگل به زیر آب‌ها می‌رود گوگل پلی عبور از مرز ۲۵ میلیارد دانلود را جشن گرفت کیم دات کام با Mega Box به دنیای وب بازمی‌گردد با عرضه Steam، لینوکس به دنیای بازی‌های رایانه‌ای وارد می‌شود تیم کوک در نامه‌ای، بخاطر نقشه اپل در iOS 6 عذرخواهی کرد رادیو وبلاگینا: آن‌چه در هفته اول مهر ۱۳۹۱ در دنیای فناوری رخ داد یکی از مطالب منتشر شده در وبلاگینا است که در تاریخ 8 مهر 1391 نگارش شده است. می‌توانید عضو فید ما شوید .

 رادیو وبلاگینا: ویندوز فون ۸ و آینده آن در بازار پلتفرم‌های تلفن‌های هوشمند | File Type: audio/mpeg | Duration: Unknown

در حالی که ویندوز فون ۸ آماده‌ی عرضه‌ی نهایی می‌شود و تلفن‌های هوشمند با این پلتفرم، یکی پس از دیگری رونمایی می‌شوند، این سوال مطرح می‌شود که چه آینده‌ای در انتظار ویندوز فون ۸ خواهد بود؟ در این برنامه آراد حقی با ما همراه می‌شود و از ویژگی‌های این نسخه از ویندوز فون صحبت می‌کند و سعی می‌کند تا به سوال مطرح شده پاسخ دهد. دریافت برنامه این هفته: کیفیت کم‌حجم، کیفیت خوب گوگل پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر ۸ را در Google Apps قطع می‌کند پایان کار برنامه نویسی ویندوز فون 8 و تحویل نسخه RTM هدیه یاهو به کارمندان: تلفن هوشمند رایگان و پرداخت هزینه های استفاده مجادله گوگل و Alibaba بر سر کپی‌برداری از اندروید مدیر بخش چیپ های موبایل انویدیا استعفا داد رکورد جدید اپل: پیش فروش ۲ میلیون آیفون ۵ در عرض ۲۴ ساعت نقشه‌های نوکیا، جایگزین نقشه‌های گوگل در Kindle Fire HD گوگل‌پلاس رکورد چهارصد میلیون کاربر را پشت سر گذاشت! سامسونگ شایعات رونمایی زودهنگام از Galaxy S4 را رد کرد شرکت HTC از گوشی‌های 8X و 8S پرده‌برداری کرد سونی از مدل‌های جدید PS3 رونمایی کرد رادیو وبلاگینا: ویندوز فون ۸ و آینده آن در بازار پلتفرم‌های تلفن‌های هوشمند یکی از مطالب منتشر شده در وبلاگینا است که در تاریخ 1 مهر 1391 نگارش شده است. می‌توانید عضو فید ما شوید .

 رادیو وبلاگینا: کنفرانس اپل یا وقتی کسی هیجان‌زده نشد | File Type: audio/mpeg | Duration: Unknown

کنفرانس اپل در حالی آغاز شد که تصاویر مربوط به آیفون ۵ و حتی هدفون‌های جدید این شرکت، حداقل از هفته‌ها پیش به‌صورت غیر رسمی در سایت‌های مختلف درز پیدا کرده بودند. این موضوع در حالی اتفاق می‌افتاد که تا چندی پیش، همگی اپل را به‌عنوان یکی از سفت و سخت‌ترین شرکت‌ها در رعایت نکات امنیتی برای عدم درز پیدا کردن اطلاعات این مجموعه می‌شناختند. در این برنامه سعی می‌کنیم به سوال «چرا آیفون ۵ برای کاربرها چیز جدیدی ندارد؟» پاسخ دهیم. دریافت برنامه این هفته: کیفیت کم‌حجم، کیفیت خوب آمازون از مدل‌های Kindle Fire HD پرده برداشت رونمایی از Paperwhite، کتاب‌خوان جدید آمازون مدل به روزشده Kindle Fire با قیمت ۱۵۹ دلار رونمایی شد آمازون، موتور جستجوی مایکروسافت را به گوگل ترجیح داد بیل مُگریج طراح نخستین لپ‌تاپ دنیا درگذشت حمله به GoDaddy میلیون‌ها سایت را خاموش نمود انقلاب اینتل در مصرف انرژی با تراشه‌های Haswell گوگل رسما اپلیکیشن یوتیوب را برای آی او اس ارایه کرد پتنت جدید مایکروسافت برای دگرگون کردن تجربه بازی با کنسول‌ها نسخه بهبود یافته فیسبوک برای اندروید عرضه خواهد شد خانواده اندروید ۵۰۰ میلیونی شد گزارش کامل کنفرانس معرفی آیفون ۵ توسط اپل رادیو وبلاگینا: کنفرانس اپل یا وقتی کسی هیجان‌زده نشد یکی از مطالب منتشر شده در وبلاگینا است که در تاریخ 25 شهریور 1391 نگارش شده است. می‌توانید عضو فید ما شوید .

 رادیو وبلاگینا: ماجرای دادگاهی اپل و سامسونگ | File Type: audio/mpeg | Duration: Unknown

هیئت منصفه دادگاه فدرال آمریکا، رای خود را در رابطه با پرونده دادخواست اپل درباره نقص قوانین حق اختراع این شرکت از طرف سامسونگ صادر کرد. این دادگاه در بیشتر موارد، رای را به نفع حقوق مالکیت اپل برای موضوعات مختلفی نظیر طراحی رابط کاربری و سایر ویژگی‌های دیگر اعلام کرد. در ششمین برنامه از رادیو وبلاگینا به این ماجرا و تبعات بعدی‌اش می‌پردازیم. دریافت برنامه این هفته: کیفیت کم‌حجم، کیفیت خوب سامسونگ ملزم به پرداخت بیش از ۱ میلیارد دلار خسارت به اپل شد لو رفتن تصاویری از کیندل‌های جدید آمازون؛ فایر و تاچ زیان ۲۲۶ میلیون دلاری شرکت Foxconn International Holding استفاده از جاوا را متوقف کنید ۲۰ میلیون کاربر، حاصل تلاش دو ساله Flipboard گوگل ۷۴ درصد از بازار موتورهای جستجو را در اختیار دارد مایکروسافت اپلیکیشن اندروید SkyDrive را عرضه کرد طی سال گذشته، اندروید و iOS در ایران بیش از ۱۹۶ درصد رشد داشته‌اند توییتر نمایش نام اپلیکیشن مورد استفاده کاربران را متوقف کرد ماهواره های اندرویدی ارزان قیمت ناسا در راه فضا آیپد مینی کم‌تر از دو ماه دیگر معرفی می‌شود نیل آرمسترانگ، اولین انسان روی ماه درگذشت رادیو وبلاگینا: ماجرای دادگاهی اپل و سامسونگ یکی از مطالب منتشر شده در وبلاگینا است که در تاریخ 10 شهریور 1391 نگارش شده است. می‌توانید عضو فید ما شوید .

 رادیو وبلاگینا: اپل یا مایکروسافت، ارزش کدام کمپانی بیشتر است؟ | File Type: audio/mpeg | Duration: Unknown

در هفته‌ای که گذشت، این مسئله عنوان شد که کدام کمپانی در زمینه‌ی تکنولوژی با ارزش‌ترین در کل تاریخ است. در ابتدا نگاه‌ها به سمت اپل مجذوب می‌شود. اما مدتی بعد، پای مایکروسافت و آی‌بی‌ام هم به ماجرا باز می‌شود! در پنجمین برنامه رادیو وبلاگینا این ماجرا را بررسی کرده‌ایم. دریافت برنامه این هفته: کیفیت کم‌حجم، کیفیت خوب غول دنیای بازی‌های رایانه‌ای به فروش گذاشته می‌شود شکایت پتنتی گوگل علیه اپل: تلاش برای ممنوعیت ورود آیپد، آیفون و مک به آمریکا فوجیتسو از سی‌دی و دی‌وی‌دی‌های قدیمی لپ‌تاپ می‌سازد کارتهای هدیه گوگل پلی عرضه شدند سونی، سامسونگ و ال‌جی شرکای گوگل برای ساخت تلفن‌های نکسوس 2012؟ مایکروسافت سایت درخواست ارتقاء به نسخه ۱۵ دلاری ویندور ۸ را معرفی کرد انتقال دفتر مرکزی سونی موبایل به توکیو و حذف ۱۰۰۰ شغل در سوئد با تغییر لوگو، مایکروسافت ورود به دوران جدید خود را اعلام کرد کنفرانس آمازون در ۱۶ شهریور: آیا کیندل فایر جدید در راه است؟ ۱۵ شهریور: معرفی دو تلفن جدید ویندوز فون 8 توسط نوکیا اولین آپدیت مرورگر کروم برای iOS رادیو وبلاگینا: اپل یا مایکروسافت، ارزش کدام کمپانی بیشتر است؟ یکی از مطالب منتشر شده در وبلاگینا است که در تاریخ 4 شهریور 1391 نگارش شده است. می‌توانید عضو فید ما شوید .

 رادیو وبلاگینا: زمین‌لرزه آذربایجان شرقی و نقش شبکه‌های اجتماعی در آن | File Type: audio/mpeg | Duration: Unknown

رویداد ناگوار هفته‌ی گذشته، یعنی وقوع زمین‌لرزه در آذربایجان شرقی، و سپس مشاهده‌ی پتانسیل بالای شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر و فیس‌بوک در نقش اطلاع‌رسانی و حتی جمع‌آوری کمک، ما را بر آن داشت تا پرونده‌ی این هفته را اختصاص بدهیم به این موضوع. در این برنامه همچنین با جواد افتاده، کارشناس شبکه‌های اجتماعی در رابطه با این موضوع گفتگو کردیم. چهارمین برنامه از سری جدید رادیو وبلاگینا را بشنوید. دریافت برنامه‌ی این هفته: کیفیت کم‌حجم، کیفیت خوب نسل بعدی پردازنده‌های تبلت سامسونگ معرفی شد گوگل امکان ورود از طریق حساب‌های مختلف به سرویس‌های خود را فراهم کرد مایکروسافت تصمیم به تغییر نام رابط کاربری مترو گرفت تغییر در نمایش سایت‌های مخالف کپی رایت در جستجوی گوگل نسخه رسمی اپلیکیشنMicrosoft SkyDrive برای اندروید [به زودی] فروشگاه اپلیکیشن های سیستم عامل آی او اس در ایران فیلتر شد پینترست نسخه اندروید و آیپد اپلیکیشن خود را عرضه کرد تبلت گلکسی نوت 10.1 سامسونگ از فردا وارد بازار می شود نوکیا و مایکروسافت مراسم مشترکی را برای ۱۵ شهریور تدارک دیده‌اند فروش جهانی گلکسی نوت از مرز ۱۰ میلیون دستگاه گذشت Google Now به جستجوگر موبایل گوگل آمد احتمال معرفی کیندل فایر جدید در روزهای آینده رادیو وبلاگینا: زمین‌لرزه آذربایجان شرقی و نقش شبکه‌های اجتماعی در آن یکی از مطالب منتشر شده در وبلاگینا است که در تاریخ 28 مرداد 1391 نگارش شده است. می‌توانید عضو فید ما شوید .

 رادیو وبلاگینا: دنیای فناوری در هفته‌ای که گذشت | File Type: audio/mpeg | Duration: Unknown

در سومین برنامه از سری جدید رادیو وبلاگینا به مرور اخبار هفته‌ی گذشته می‌پردازیم. در پرونده‌ی این هفته قرار بود در رابطه با کاوشگر کنجکاوی صحبت کنیم که برنامه‌مان طبق هماهنگی‌ها پیش نرفت و این بخش آماده نشد. به‌هرحال برنامه‌ی این هفته را می‌توانید از لینک‌های پایین دریافت و بشنوید. دریافت برنامه‌ی این هفته: کیفیت کم‌حجم، کیفیت خوب شایعات جدید از سخت افزار Galaxy Note 10.1 معرفی گوشی‌های جدید ویندوز فون 8 نوکیا در اوایل ماه آینده احتمال خرید شبکه Fancy توسط اپل Google Calendar به زبان فارسی ارائه می شود فرود موفقیت آمیز Curiosity روی مریخ رقیبی برای سیری: گوگل جستجوی صوتی هوشمند را برای iOS منتشر می‌کند اولین بازی تولید آمازون عرضه شد اپل نرم‌افزار یوتیوب را در iOS 6 حذف می‌کند، گوگل نیز برروی ساخت نسخه مستقل کار می‌کند خودروهای بدون راننده گوگل: بیش از ۴۰۰ هزار کیلومتر بدون تصادف سهم ۸۵ درصدی اندروید و iOS از فروش جهانی تلفن های هوشمند لنوو از ThinkPad Tablet 2 رونمایی کرد افزایش ۲۵ درصدی سرعت اینترنت دنیا رادیو وبلاگینا: دنیای فناوری در هفته‌ای که گذشت یکی از مطالب منتشر شده در وبلاگینا است که در تاریخ 20 مرداد 1391 نگارش شده است. می‌توانید عضو فید ما شوید .

 رادیو وبلاگینا: نگاهی به برگزاری نسخه‌های بومی رویدادهای جهانی در ایران | File Type: audio/mpeg | Duration: Unknown

برنامه این هفته رادیو وبلاگینا نگاه کوتاهی به اخبار مهم اتفاق اتفاده در هفته گذشته می‌پردازد و در بخش دیگر، برگزاری رویدادهای مهم جهانی در ایران را بررسی می‌کند. همان‌طور که می‌دانید، شهریور امسال، استارت آپ ویکند در تهران برگزار خواهد شد و در دی ماه آینده نیز قرار است کنفرانس TEDx به‌طور رسمی در تهران برگزار گردد. ما به معرفی این رویدادها، فواید برگزاری آن‌ها و مشکلاتی که شاید در پیش روی آن‌ها قرار داشته باشد پرداخته‌ایم. دریافت برنامه‌ی این هفته: کیفیت کم‌حجم، کیفیت خوب مایکروسافت ماوس و کیبوردهای جدید خود را برای ویندوز ۸ معرفی کرد نخستین تصویر از تبلت اکسپریا سونی خواهر مارک زاکربرگ، کارمند گوگل شد سهم ویندوز فون در بازار اروپا ۲۳.۵ درصد افزایش یافته است گزارش سه ماهه اول ۲۰۱۲ و زیان ۳۱۲ میلیون دلاری سونی کنفرانس TEDx در تهران برگزار می‌شود مایکروسافت با Outlook.com به نبرد جی میل می رود ثبت نام ۱ میلیون کاربر در Outlook.com در عرض ۶ ساعت رادیو وبلاگینا: نگاهی به برگزاری نسخه‌های بومی رویدادهای جهانی در ایران یکی از مطالب منتشر شده در وبلاگینا است که در تاریخ 13 مرداد 1391 نگارش شده است. می‌توانید عضو فید ما شوید .

 رادیو وبلاگینا: وقتی راه‌های ارتباطی را از دست می‌دهیم | File Type: audio/mpeg | Duration: Unknown

رادیو وبلاگینا، سری جدیدی از پادکست‌های وبلاگینا است که قرار است از شنبه این هفته به‌صورت هفتگی منتشر شود. در سری جدید پادکست‌های وبلاگینا، برخلاف رادیو ۲۴، به صورت کامل‌تری به بیان اتفاقات مختلف وب و دنیای تکنولوژی می‌پردازیم. رادیو وبلاگینا در هفته‌های آینده علاوه بر بخش اخبار، بخش‌هایی نظیر مصاحبه، موضوع هفته، اخبار دنیای آزاد و پخش نظرات ارسالی کاربران را نیز در بر خواهد گرفت. در این برنامه به بررسی اجمالی خبر از دسترس خارج شدن سرویس‌های جی‌تاک و توییتر در هفته گذشته می‌پردازیم و در کنار آن، خبرهای مهم هفته پیش را بیان می‌کنیم. به یاد داشته باشید که نظرات شما درباره این برنامه می‌تواند ما را برای تولید پادکست‌های آتی راهنمایی کند. برای دریافت برنامه‌ی این هفته: کیفیت کم حجم، کیفیت متوسط، کیفیت خوب داون شدن توییتر و جی‌تاک اپل نسخه مانتن لاین سیستم‌عامل خود را عرضه کرد آمازون پنج یا شش تبلت جدید معرفی خواهد کرد نسخه آزمایشی سیستم عامل فایرفاکس برای دانلود عرضه شد فیس بوک و اچ تی سی در حال همکاری برای تولید تلفن هوشمند جدید هستند گزارش مالی اپل در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۲ اعلام شد HTC نیمی از سهام Beats را به این شرکت پس داد فروش ۱۰ میلیونی Galaxy S III در کمتر از دو ماه Picasa به زبان فارسی سامسونگ همایش ویژه ای را برای ۲۵ مرداد در نظر گرفته است رادیو وبلاگینا: وقتی راه‌های ارتباطی را از دست می‌دهیم یکی از مطالب منتشر شده در وبلاگینا است که در تاریخ 7 مرداد 1391 نگارش شده است. می‌توانید عضو فید ما شوید .

Comments

Login or signup comment.